Κρατήστε με ενήμερο για τα MarTech Awards 2025

Κατηγορίες & Βραβεία

Αναλυτικά οι κατηγορίες υποψηφιοτήτων στα βραβεία

Ενότητα 1. Best Use of MarTech Per Sector

Αναζητάμε ανά κλάδο εταιρείες, agencies, brands που χρησιμοποιούν με τον πιο αποδοτικό τρόπο MarTech σε διάφορα πεδία.

1.1 Best Use of MarTech in Automotive
1.2 Best Use of MarTech in BFSI (Banking, Financial Services, and Insurance)
1.3 Best Use of MarTech in Construction and Decoration
1.4 Best Use of MarTech in E-Commerce
1.5 Best Use of MarTech in Energy/Fuel
1.6 Best Use of MarTech in Food
1.7 Best Use of MarTech in Health and Wellness
1.8 Best Use of MarTech in Hospitality, Travel, and Tourism
1.9 Best Use of MarTech in Media, Entertainment, and Culture
1.10 Best Use of MarTech in Public Sector
1.11 Best Use of MarTech in Retail
1.12 Best Use of MarTech in Telecommunications
1.13 Best Use of MarTech in Transportation
1.14 Other*

Ενότητα 2. Best Use of Technology / Methodology /Service

Αναζητάμε agencies και brands που χρησιμοποιούν με επιτυχία εργαλεία, μεθοδολογίες και υπηρεσίες στον τομέα του MarTech, αλλά και εταιρείες που έχουν δημιουργήσει ή διαχειρίζονται αποδοτικά MarTech εργαλεία ή προσφέρουν σχετικές υπηρεσίες.

2.1 Best Productive Use of AI & Marketing Automation
Αναζητάμε τις εξαιρετικές προσπάθειες εφαρμογής τεχνητής νοημοσύνης και αυτοματοποίησης διαδικασιών στο marketing με στόχο την αύξηση της παραγωγικότητας και της αποδοτικότητας της καμπάνιας / του project.

2.2 Best Use of Data Analytics / Insights
Αναζητάμε καινοτόμες ενέργειες αξιοποίησης των δεδομένων. Επιβραβεύονται οι πιο αποτελεσματικές δραστηριότητες που βασίζονται σε προσεκτικές αναλύσεις δεδομένων πελατών. Η επιτυχία εστιάζεται στην ανάλυση των δεδομένων όχι μόνο για αντιμετώπιση των προκλήσεων, αλλά και για τη συνδρομή στον κεντρικό στόχο του brand.

2.3 Best Use of Video Analytics
Αναζητάμε ομάδες που με επιτυχία αξιοποίησαν τα insights ενός βίντεο με σκοπό μία επιτυχημένη πορεία πωλήσεων. Οι υποψηφιότητες θα πρέπει να παρουσιάζουν πώς αξιοποιήθηκαν με επιτυχία τα δεδομένα για τη βελτιστοποίηση της καμπάνιας, την ενίσχυση της αλληλεπίδρασης με το κοινό και την επίτευξη μετρήσιμων αποτελεσμάτων.

2.4 Best in User Experience and Interface Design / Usage
Με στόχο τον σχεδιασμό εξαιρετικών εμπειριών για τον χρήστη και τη διάδραση, επιβραβεύουμε τις ομάδες που κατάφεραν να δημιουργήσουν εύχρηστες, ελκυστικές και φιλικές προς τον χρήστη εμπειρίες σε διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες με τη χρήση MarTech. Θα πρέπει να παρουσιαστεί αναλυτικά ο καινοτόμος σχεδιασμός, η στρατηγική και η αρμονική αλληλεπίδραση του χρήστη με στόχο την ικανοποίησή του και τελικά την επιτυχία του brand.

2.5 Best Multi-Channel Marketing Initiative
Αναζητάμε εξαιρετικές καμπάνιες που εκμεταλλεύονται αποτελεσματικά πολλαπλά ψηφιακά κανάλια για την επιτυχημένη στόχευση του κοινού τους. Οι συμμετέχουσες ομάδες καλούνται να παρουσιάσουν τη στρατηγική αξιοποίηση διαφόρων καναλιών marketing, όπως social media, email, mobile, offline channels, για την υλοποίηση αποδοτικών εκστρατειών με μετρήσιμα αποτελέσματα.

2.6 Best Use of Email Marketing
Επιβραβεύουμε τις προσπάθειες όπου έγινε χρήση του email marketing ως κύριου στρατηγικού εργαλείου για την επίτευξη engagement, conversions, αύξησης της πιστότητας των πελατών. Οι υποψηφιότητες θα αξιολογηθούν για τις καινοτόμες προσεγγίσεις τους στις εκστρατείες email marketing, συμπεριλαμβανομένων segmentation, personalization, automation, και creative content strategies βάσει μετρήσιμων αποτελεσμάτων.

2.7 Best Use of Blockchain
Αναζητάμε πρωτοβουλίες επιτυχημένης χρήσης της τεχνολογίας blockchain στον χώρο του marketing. Παραδείγματα εφαρμογής blockchain στον κλάδο έχουμε για σκοπούς όπως η ασφάλεια δεδομένων, η διαφάνεια και η αυθεντικότητα. Οι διακριθείσες συμμετοχές θα πρέπει να παρουσιάζουν το μετασχηματιστικό αποτέλεσμα της τεχνολογίας blockchain στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης του πελάτη και της αποτελεσματικότητας κάθε καμπάνιας.

2.8 Best Use of Creative Personalization
Σε αυτήν την κατηγορία θα διακριθούν οι υποψηφιότητες που αποδεικνύουν ότι κατάφεραν να αξιοποιήσουν με τον καλύτερο και πιο δημιουργικό τρόπο τεχνικές εξατομίκευσης για τη δημιουργία εμπειριών προσαρμοσμένων στα ενδιαφέροντα, τα χαρακτηριστικά και τις συμπεριφορές των πελατών. Μερικές τέτοιες προσεγγίσεις αποτελούν τα: website experiences, content recommendations, product recommendations και targeted advertising. Θα πρέπει να παρουσιάζεται η επιτυχημένη αξιοποίηση των δεδομένων για τη δημιουργία εξατομικευμένων εμπειριών που οδήγησαν σε αυξημένο engagement και conversion rates.

2.9 Best Use of Technology in Special Day Communication
Αναζητάμε καινοτόμες και αποτελεσματικές στρατηγικές για την αξιοποίηση MarTech για την ενίσχυση της επικοινωνίας και του engagement σε ειδικές περιστάσεις και εορτές (π.χ. Black Friday, Cyber Monday, Ημέρα της Γυναίκας, Χριστούγεννα, κ.ά.) Στις συμμετοχές θα πρέπει να παρουσιάζεται ο τρόπος χρήσης MarTech για τη δημιουργία αξέχαστων και επιδραστικών campaigns που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις του κοινού στόχευσης σε αυτές τις ειδικές περιστάσεις με δημιουργικότητα, συνέπεια και αποτελεσματικότητα.

2.10 Best Use of CRM (Customer Relationship Management)
Αυτή η κατηγορία επιβραβεύει τις ομάδες που έχουν επιδείξει αριστεία στη διαχείριση της σχέσης του brand με τον πελάτη. Αναζητάμε περιπτώσεις όπου είναι εμφανής η μετασχηματιστική δύναμη της τεχνολογίας στο να δημιουργηθεί δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ brand και πελατών με καινοτόμους και εξατομικευμένους τρόπους. Θα ξεχωρίσουν οι συμμετοχές που επιδεικνύουν εξαιρετική αξιοποίηση των εργαλείων CRM για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την επίτευξη της επιτυχίας του brand.

2.11 Best Use of MarTech for Social Media Marketing and Paid Social
Αναζητάμε την υποδειγματική χρήση MarTech για την προώθηση επιτυχημένων campaigns στα κοινωνικά δίκτυα μέσω analytics, automated advertising solutions ή/και creative content management platforms. Οι διακριθείσες προσπάθειες θα παρουσιάζουν με μετρήσιμα αποτελέσματα πώς το MarTech βοήθησε αποτελεσματικά στην επίτευξη των στόχων που τέθηκαν από τον πελάτη, στη βελτίωση της ορατότητας του brand (enhance brand visibility), της αλληλεπίδρασης (engagement) και του ROI στις διάφορες πλατφόρμες των κοινωνικών δικτύων.

2.12 Best Use of Paid Search
Αναζητάμε τις κορυφαίες προσπάθειες στην επιτυχημένη υλοποίηση paid search campaigns. Οι διακριθείσες συμμετοχές θα έχουν καταφέρει να εξασφαλίσουν με καινοτόμο και αποτελεσματικό τρόπο τη χρήση του αντίστοιχου καναλιού με την αξιοποίηση δεδομένων και όποιων εργαλείων είναι απαραίτητα για την καμπάνια. Θα πρέπει να παρουσιάζεται αρμονία ανάμεσα στις αξίες και τους στόχους του πελάτη και στο ικανοποιητικό αποτέλεσμα.

2.13 Best Use of Technology in Conversion Rate Optimization
Επιβραβεύουμε τις ομάδες που κατάφεραν με τρόπο καινοτόμο και αποτελεσματικό να αξιοποιήσουν MarTech για την επίτευξη και βελτίωση του Conversion Rate. Είτε είναι μέσω advanced analytics, AI-powered solutions ή automated optimization εργαλεία, οι διακριθείσες συμμετοχές θα πρέπει να παρουσιάζουν πώς το MarTech βοήθησε σε: ανάλυση συμπεριφορών των χρηστών, optimization opportunities identification και higher conversion rates στις διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες.

2.14 Best Use of Location-Based Technology
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες περιπτώσεις αξιοποίησης εργαλείων proximity technology ή δεδομένων βάσει τοποθεσίας (location-based data) για την εξασφάλιση μίας ενδιαφέρουσας, εξατομικευμένης και στοχευμένης εμπειρίας προς τον πελάτη. Θα διακριθούν οι πιο πρωτότυπες και εξαιρετικά σχεδιασμένες engaging brand experiences, tailored-made για τους πελάτες του brand.

2.15 Best Use of MarTech in B2B
Επιβραβεύουμε την εξαιρετική χρήση MarTech για Επιχειρήσεις προς Επιχειρήσεις (B2B). Θα διακριθούν υποψηφιότητες που αποδεδειγμένα έχουν καταφέρει να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά εργαλεία και στρατηγικές MarTech για τη βελτίωση του B2B marketing, με νέα leads, customer engagement και την εν συνόλω επίτευξη των στόχων του brand.

2.16 Best Use of MarTech in B2C
Επιβραβεύουμε την εξαιρετική χρήση MarTech για Επιχειρήσεις προς Πελάτες (B2C). Θα διακριθούν υποψηφιότητες που αποδεδειγμένα έχουν καταφέρει να αξιοποιήσουν αποτελεσματικά εργαλεία και στρατηγικές MarTech για τη βελτίωση του B2C marketing, τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, την αύξηση του brand engagement και των μετρήσιμων αποτελεσμάτων της παρουσίας στην αγορά.

2.17 Best Use of MarTech for Sales Enablement
H ενδυνάμωση της ομάδας των πωλήσεων και η βελτίωση της αποτελεσματικότητάς τους στην αύξηση των εσόδων είναι σημεία κλειδιά στην προώθηση ενός brand. Επιβραβεύουμε την εξαιρετική χρήση MarTech για τη βελτίωση και εξομάλυνση των διαδικασιών πωλήσεων, την αύξηση της ποσότητας και της ποιότητας νέων leads, τη δυνατότητα εξατομικευμένων πωλήσεων και άμεσης επικοινωνίας με τον πελάτη, της γενικότερης αλληλεπίδρασης του τμήματος πωλήσεων με το κοινό και την αύξηση της παραγωγικότητας και της απόδοσης των πωλητών.

2.18 Best Use of Tech in out-of-home Advertising
Η out-of-home διαφήμιση προσφέρει μία μοναδική ευκαιρία στα brands να «ακουστούν» στο ευρύ κοινό σε δημόσιους χώρους μέσω προβολής σε billboards, στα μέσα μεταφοράς, κ.α. Αναζητάμε τους καλύτερους και πιο εφευρετικούς τρόπους χρήσης MarTech για την επικοινωνία με τους καταναλωτές σε out-of-home καμπάνιες.

2.19 Best Use of Tech in Real Time Marketing
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες προσπάθειες Real Time Marketing, όπου έγινε εξαιρετική αξιοποίηση της τεχνολογίας για την αποτελεσματική εκτέλεση στρατηγικών marketing σε πραγματικό χρόνο, όπως η άμεση επικοινωνία μέσω μηνυμάτων, η εκμετάλλευση των νέων trends και η αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές δημόσια online σε πραγματικό χρόνο.

2.20 Best Use of Programmatic Media
Αναζητάμε media owners, media agencies, brands ή creative agencies που έχουν καταφέρει με εφευρετικότητα και δημιουργικότητα να αξιοποιήσουν τις αυτοματοποιημένες λύσεις για προβολή στα μέσα, δημιουργώντας αξέχαστες διαφημιστικές καμπάνιες.

2.21 Best Use of Gaming
Αναζητάμε καμπάνιες που κατάφεραν να αξιοποιήσουν με δημιουργικό και καινοτόμο τρόπο in-game τεχνολογία για καλύτερη και πιο συναρπαστική σύνδεση με το κοινό στόχευσης. Μπορούν να παρουσιαστούν περιπτώσεις διαφόρων ειδών, όπως console games, PC games, social και mobile gaming.

2.22 Best Use of VR/AR
Επιβραβεύονται οι προσπάθειες όπου παρουσιάζεται αποτελεσματική χρήση των τεχνολογιών Εικονικής Πραγματικότητας (VR) και Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR) με σκοπό τη δημιουργία μιας συναρπαστικής εμπειρίας για το κοινό.

2.23 Other*

Ενότητα 3. Best MarTech-Driven Campaign Based on Performance / Outcome

Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες που με τη χρήση MarTech εξασφάλισαν καλύτερα μετρήσιμα αποτελέσματα, αύξηση του engagement, εντονότερη επιδραστικότητα στο κοινό και επίτευξη των τιθέμενων στόχων.

3.1 Best MarTech-Driven Awareness Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες ενημέρωσης, όπου χρησιμοποιήθηκαν λύσεις MarTech για την υλοποίηση και την επίτευξη των στόχων. Θα αξιολογηθεί ο συνολικός αντίκτυπος στην αύξηση της ορατότητας και της αναγνωρισιμότητας του brand.

3.2 Best MarTech-Driven Community Engagement Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες με στόχο την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχή του κοινού στόχευσης. Θα αξιολογηθούν οι καινοτόμες στρατηγικές με χρήση MarTech για την αποτελεσματική σύνδεση με το κοινό, καθώς και ο αντίκτυπος στη δημιουργία δεσμών με την κοινότητα.

3.3 Best MarTech-Driven Customer Retention Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες, όπου χρησιμοποιήθηκαν λύσεις MarTech για τη διατήρηση των πελατών του brand. Οι συμμετοχές θα αξιολογηθούν για τη δυνατότητά τους να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών προς το brand μέσω εξατομικευμένων και στοχευμένων προσεγγίσεων.

3.4 Best MarTech-Driven Diversity and Inclusion Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες συμπεριληπτικές καμπάνιες, όπου χρησιμοποιήθηκαν λύσεις MarTech. Θα αξιολογηθούν η καινοτομία στην προώθηση της διαφορετικότητας και της συμπερίληψης, καθώς και ο θετικός αντίκτυπος της καμπάνιας στην κοινωνία.

3.5 Best MarTech-Driven Product Launch Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες για το λανσάρισμα ενός νέου προϊόντος / μίας νέας υπηρεσίας, όπου χρησιμοποιήθηκαν λύσεις MarTech. Θα αξιολογηθούν η ιδέα, η εκτέλεση, καθώς και ο τρόπος που κοινοποιήθηκε στο κοινό στόχευσης και εξασφάλισε μεγάλη ανταπόκριση.

3.6 Best MarTech-Driven Social Impact Campaign
Αναζητάμε τις πιο επιτυχημένες καμπάνιες με στόχο την αλληλεπίδραση και τη συμμετοχή του κοινού στόχευσης. Θα αξιολογηθούν οι καινοτόμες στρατηγικές με χρήση MarTech για την αποτελεσματική σύνδεση με το κοινό, καθώς και ο αντίκτυπος στην κοινωνία.

3.7 Other*

Ενότητα 4. Best MarTech Solutions (Tools/Services)

Αναζητάμε εργαλεία και υπηρεσίες στον τομέα του MarTech που εξασφαλίζουν λύσεις για αποδοτικότερες καμπάνιες, επίτευξη των στόχων και engagement με το κοινό στόχευσης.

4.1 Best AdTech Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις AdTech στον τομέα (όπως Remarketing, Geolocation Technology, Behavioral Targeting, Display Advertising, Advertising Measurement, Ad Analytics). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, ο αντίκτυπος στην απόδοση της διαφήμισης και η ευκολία χρήσης.

4.2 Best Artificial Intelligence / Data / Analytics Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις AI/Data/Analytics στον τομέα (όπως Contact Database, Customer Data, Data Visualization, Interaction Data Analytics, Overall Marketing Analytics, Predictive Analytics). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, ο αντίκτυπος στην απόδοση της διαφήμισης και η ευκολία χρήσης.

4.3 Best Content Marketing Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του Content Marketing (όπως Content Sharing Platforms, Content Performance Management, Content Personalization Software, Content Writing Services, Graphic Design Technology, Interactive Content Platforms, Marketing Resource Management Platforms). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης.

4.4 Best Conversational Marketing Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του Conversational Marketing (όπως B2B Lead Generation Service, Call Management, Online Chat/Bot). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, ο αντίκτυπος στην απόδοση της διαφήμισης και η ευκολία χρήσης.

4.5 Best CRM (Customer Relationship Management) Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις CRM. Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης.

4.6 Best Email Marketing Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις B2B και B2C Email Marketing. Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης.

4.7 Best Marketing Campaign Management Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του Marketing Campaign Management. Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης.

4.8 Best Mobile Marketing Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του Mobile Marketing (όπως Location-Based Marketing Platforms, Mobile Messaging-Based Marketing, Mobile Marketing Platforms). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, ο αντίκτυπος στην απόδοση της διαφήμισης και η ευκολία χρήσης.

4.9 Best SEO Search Engine Marketing Solution
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του SEO Search Engine Marketing. Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης

4.10 Best Solution in Social Media Marketing
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις στον τομέα του Social Media Marketing (όπως Social Media Analytics, Social Media Distribution Software, Social Media Monitoring Software, Social Media Scheduling Software). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης, η απόδοση και η ευκολία χρήσης.

4.11 Best Solution in Website
Αναζητάμε τις πιο καινοτόμες και αποτελεσματικές λύσεις σε Ιστοσελίδες και E-commerce (όπως E-Commerce Web Platforms, Web Analytics, WordPress Plugins, Website Building Platforms, Web Hosting Services). Θα αξιολογηθούν η καινοτομία της λύσης και η αποδοτικότητα.

4.12 Other*

* Other
Στην κατηγορία “Other” υποβάλλονται υποψηφιότητες οι οποίες δεν μπορούν να ενταχθούν σε καμία από τις ήδη υπάρχουσες κατηγορίες, ανήκουν όμως σε κάποια ενότητα. Οι υποψηφιότητες που υποβάλλονται σε αυτές τις κατηγορίες ελέγχονται από την κριτική επιτροπή και ο πρόεδρος αποφασίζει αν θα ταξινομηθούν σε υπάρχουσες (εννοιολογικά κοντινές) κατηγορίες ή θα δημιουργηθούν νέες κατηγορίες, όπου και θα ενταχθούν. Η δημιουργία μιας νέας τέτοιας κατηγορίας, καθώς και τα κριτήρια αξιολόγησής της είναι εξ ολοκλήρου υπό την εποπτεία της κριτικής επιτροπής. Η επιχείρηση που υποβάλλει την υποψηφιότητα στην κατηγορία “Other” δεν έχει το δικαίωμα επιλογής δημιουργίας νέας κατηγορίας ή ένταξης της υποψηφιότητάς της στις ήδη υπάρχουσες, αυτό το αναλαμβάνει αυτόματα με την υποβολή η κριτική επιτροπή.

Κορυφαία Βραβεία / Platinum

Τα κορυφαία βραβεία δίνονται στους υποψηφίους που έχουν επιτύχει το μεγαλύτερο άθροισμα βαθμολογικά από τις
βραβευμένες υποψηφιότητες. Κάθε βραβείο συγκεντρώνει τους εξής βαθμούς:

• Platinum βραβείο: 10 βαθμοί
• Gold βραβείο: 7 βαθμοί
• Silver βραβείο: 3 βαθμοί
• Bronze βραβείο: 1 βαθμός

MarTech Agency of the Year
Η διάκριση αυτή θα απονεμηθεί στο Agency που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το άθροισμα των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις Ενότητες.

MarTech Brand of the Year
Η διάκριση αυτή θα απονεμηθεί στο Brand που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το άθροισμα των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις Ενότητες.

MarTech Solution Provider of the Year
Η διάκριση αυτή θα απονεμηθεί στην Εταιρεία Τεχνολογίας που θα συγκεντρώσει τους περισσότερους πόντους, οι οποίοι θα προκύψουν από το άθροισμα των βραβείων που έχει κερδίσει στο σύνολο των κατηγοριών σε όλες τις Ενότητες.

Platinum Awards:
Απονέμεται στην υποψηφιότητα η οποία συγκέντρωσε τον υψηλότερο μέσο όρο βαθμολογίας της ενότητας. Η Επιτροπή Αξιολόγησης, με τη σύμφωνη γνώμη του Προέδρου διατηρεί το δικαίωμα να μην απονείμει κάποιο ή το σύνολο των προαναφερθέντων κορυφαίων βραβείων.

Διακρίσεις

Gold – Silver – Bronze Βραβεία
Από τη βαθμολογία της Κριτικής Επιτροπής αναδεικνύονται, Gold, Silver ή/και Bronze βραβεία. Είναι πιθανό να δοθούν περισσότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου υπάρχουν ισοβαθμίες μεταξύ υποψηφιοτήτων, ή λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης, όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία.

Gold: Η μια υποψηφιότητα που συγκεντρώνει την υψηλότερη βαθμολογία της κατηγορίας και βρίσκεται πάνω από τον γενικό μέσο όρο. Εφόσον υπάρξει ισοβαθμία, δύνανται να δοθούν ισάριθμα Gold.

Silver: Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν τις αμέσως επόμενες βαθμολογίες ανά κατηγορία.

Bronze: Η/Οι υποψηφιότητα/ες που συγκεντρώνουν βαθμολογία πάνω από το όριο βράβευσης, όπως αυτό ορίζεται από τον μέσο όρο του συνόλου των βαθμολογιών.

Για να δοθεί η τριπλή κατηγοριοποίηση Gold, Silver, Bronze θα πρέπει να υπάρχουν τουλάχιστον τέσσερις (4) υποψηφιότητες στην ίδια κατηγορία. Σε περίπτωση που αυτό δεν συμβεί, τότε η συγκεκριμένη κατηγορία συγχωνεύεται με άλλη μέσα στην ίδια ενότητα.

Όπου οι υποψηφιότητες δεν συγκεντρώνουν την απαιτούμενη βαθμολογία (βάσει του μέσου όρου, ο οποίος καθορίζεται από το σύνολο των βαθμολογιών σε όλες τις κατηγορίες αφού πρώτα ολοκληρωθεί η ψηφοφορία), η Κριτική Επιτροπή δύναται, κατ’ απόλυτο κρίση της, να αποφασίσει να απονείμει λιγότερα από τρία βραβεία σε κατηγορία βράβευσης.

Αντώνης Φάκλαρης

Head of Data & Analytics, Palowise

Ο Αντώνης Φάκλαρης είναι Head of Data Analytics and Customer Success στην Palowise, με BSc στο Computer Science από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και MSc στο Business Analytics από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Στη θέση του στην Palowise, είναι υπεύθυνος για την ηγεσία των στρατηγικών αναλύσεων δεδομένων(social and web analytics) που βοηθούν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα τις αγορές τους, τις τάσεις και τις ευκαιρίες ανάπτυξης. Προτού αναλάβει τη θέση στην Palowise, ο Αντώνης Φάκλαρης εργάστηκε στο τμήμα Analytics του ΟΠΑΠ οπως επίσης και ως σύμβουλος στο business analytics τμήμα της Accenture, το οποίο λειτουργεί ως Center of Excellence.

Ηλίας Κυριακόπουλος,

Commercial Manager International Markets, Novibet

Ilias has over fifteen years of experience in Commercial, CRM, CX, and analytics, and combines business and technical knowledge and a strong background in marketing. He has expertise in designing, developing, and deploying analytical projects that drive customer retention & loyalty and designing omnichannel CRM campaigns. He is also skilled in Commercial planning to establish corporate goals and objectives.

As a Commercial Manager at Novibet, he is responsible for developing and managing the annual commercial budget, aligning with various departments on the marketing strategy, and ensuring the efficient delivery of commercial operations for international markets.

Ilias holds a BSc degree in Business Administration from University of Strathclyde, an MSc in Business Information Technology Systems from University of Strathclyde, while he is also a holder of PMP certification from the Project Management Institute.

Δημήτρης Δρόσος,

Επίκουρος Καθηγητής Ψηφιακού Επιχειρείν στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Ο Δρ. Δημήτρης Δρόσος είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο γνωστικό αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Έχει μεταπτυχιακό με ειδίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) από το International MBA του ΟΠΑ και βασικό τίτλο σπουδών στην Επιστήμη Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο, στην εμπειρία χρήστη (UX) και στην εταιρική ψηφιακή επικοινωνία. Έχει πλήθος δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, όπως τα Journal of Business Research, International Journal of Electronic Commerce και Electronic Commerce Research and Applications.

Ο Δρ. Δρόσος είναι Επίκουρος Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Ψηφιακής Τεχνολογίας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, διδάσκει ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στο ΕΚΠΑ και ως συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Συμμετέχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα και μελετητικά έργα, τα οποία επικεντρώνονται στις ψηφιακές υπηρεσίες και την επίδρασή τους στις καταναλωτικές συμπεριφορές και στις οργανωσιακές λειτουργίες. Τέλος, ο Δρ. Δρόσος προωθεί τη σύνδεση των Πανεπιστημίων που συνεργάζεται με την τοπική κοινωνία, ως επιστημονικός υπεύθυνος πολλών σεμιναρίων κατάρτισης και θερινών σχολείων με γνωστικό αντικείμενο το Ψηφιακό Επιχειρείν και τις Νέες Τεχνολογίες.

Τόλης Αϊβαλής,

Chief Executive Officer, Knowcrunch

Tolis Aivalis is the Managing Partner at AIVAL a business consulting firm and the CEO of Knowcrunch an international digital marketing training organization. He has hands-on operating experience and a proven track record of innovation on consumer internet, social media marketing, gaming, music, advertising, technology, media since 1996 as a C-level executive, mentor, and serial entrepreneur.

He founded Web Awards (now Ermis Digital) in 1998, ArboMedia agency in 2001, Real Brands agency in 2007, Social Brands agency in 2009, Startup Day Contest in 2009 and Startup Nation directory in 2011. Now, he is the Head of Curriculum for the Masterclass in Digital and Social Media Marketing and an active trainer.


Contact Tolis on his Facebook, LinkedIn, on Instagram, on YouTube, on Quora, on TikTok and Twitter.

Παναγιώτα Αναστασίου,

Director, Senior Data Scientist – INESIS

Panagiota has over 20 years of professional experience in Applied Statistics, Advanced Statistical Modelling, and Data Processing, leveraging cutting-edge techniques across various sectors (such as Banking, Finance, Energy, R&D, Official Statistics) in the Greek and International markets. Throughout her career, she has gained extensive expertise in the design and development of data-driven solutions and project management, successfully leading teams to implement innovative methodologies and addressing complex computational challenges effectively. In recent years, Panagiota’s research interests are focused on Data Science and Business Intelligence, where she actively contributes to the creation of data quality assurance processes, design of tailor-made data processing procedures, and optimization of machine learning algorithms through the appropriate selection and processing of data (sources, transformations, standardization, etc.).

Έρικα Βαραγγούλη,

Head of Branded Content, Riverside.fm

Η Erika Varangouli είναι η επικεφαλής του SEO και Brand στη Riverside.fm. Στο παρελθόν έχει εργαστεί για εταιρείες όπως η Semrush (επικεφαλής Organic Search και International Brand) και η Paddle (επικεφαλής Content Marketing). Είναι τακτική ομιλήτρια σε συνέδρια, οικοδέσποινα διαδικτυακών σεμιναρίων και κριτής βραβείων. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Symantec, Travelex, Asics, HSBC και πολλές άλλες.

Θάλια Γελαδάκη,

CMO, Skroutz

Η Θάλεια Γελαδάκη είναι η CMO της Skroutz. Πριν από τη Skroutz, κατείχε τη θέση της Υπεύθυνης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Πριν από αυτό, ήταν η CMO της Beat, του μεγαλύτερου app μετακίνησης στην Λατινική Αμερική και στην Ελλάδα. Η Θάλεια έχει πλούσιο επαγγελματικό παρελθόν, καθώς έχει διατελέσει σύμβουλος επικοινωνίας και μάρκετινγκ για πολλές εταιρείες και agencies, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Θάλεια έχει προπτυχιακό και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ιστορία της Τέχνης από το University College London στην Αγγλία.

Θοδωρής Γιαούζης,

CRM Executive, kathimerini.gr

Thodoris is a CRM Executive at Kathimerini.gr, specializing in developing and implementing paywall strategies to monetize digital content and build a sustainable subscriber base. With over a decade of experience at the intersection of marketing and technology, has gained extensive knowledge in Customer Acquisition & Retention (B2B & B2C), Digital Marketing Strategy, Growth Marketing, Marketing Technology (MarTech), and Marketing Operations (MOPS). He holds an M.Sc. in International Business from HEC Paris, a B.Sc. in Business Administration from the University of Piraeus, and various Digital Marketing and Analytics certifications.

Σταύρος Θεοδωράτος,

Director Digital Acquisition, Martech & BI (GR, CY), Public Group

Stavros Theodoratos is the Digital Acquisition, MarTech & Business Intelligence Director for Public Group, a leading Greek omnichannel retailer in Technology, Entertainment, and Home Appliances, trading in Greece and Cyprus. Leveraging over 10 years of experience, he has consistently delivered impactful results by effectively managing and motivating Tech, Growth, and Data teams through periods of rapid business expansion. His motivation has been instrumental in achieving sustainable growth and profitability, including playing a key role in one of the Greek Sports Fashion industry’s most successful acquisitions.

Μαργαρίτα Κορομηλά,

Chief Marketing Officer, Athens Technology Center (ATC)

Margarita is a seasoned ICT marketing professional who adeptly combines advanced technological capabilities with sophisticated marketing strategies. Her extensive background and in-depth knowledge of the continually evolving MarTech landscape, evidenced by her contributions to the functional design of notable MarTech platforms, have uniquely positioned her to thoroughly evaluate the technical prowess and marketing allure of MarTech Award entries, alongside with each candidate’s potential to innovate within the field.

Δρ. Ξενοφών Λιαπάκης,

Chief Technology & Information Officer, Intersalonica

Ο κ. Λιαπάκης είναι διδάκτορας του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών με ερευνητικά ενδιαφέροντα σε τομείς όπως των Information Technology, Big data, Agile & Lean way of working, Business transformation και operational excellence.

Επί 18 έτη (1990 – 2008), εργάστηκε ως Διευθυντής Μηχανογράφησης, στην Groupama ασφαλιστική.

Επί 12 έτη (2008 – 2019), εργάστηκε ως Chief Digital Transformation & Information Officer του ομίλου Interamerican.

Επί 3 έτη (2020 – 2022), εργάστηκε ως Αντιπρόεδρος, Chief Technology & Information Officer στη PeopleCert.

Από τον Οκτώβριο του 2022 κατέχει τον ρόλο του CTIO, στον Όμιλο της Intersalonica.

Επιπλέον, είναι Πρόεδρος του Hellenic CIO forum, επιστημονικός συνεργάτης του Data & Media Laboratory (DM Lab) που τελεί υπό την εποπτεία του ΣΕΙΔ του Πολυτεχνείου της Πάτρας ενώ διατέλεσε επί σειρά ετών μέλος του διοικητικού συμβουλίου του euro.digital Association, του διοικητικού συμβουλίου του EUROCIO και του SAS Advisory Board.

Δημήτρης Καλαϊτζής,

Head of Marketing, Instacar

Σήμερα, η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος του Digital Marketing. Το Cookieless tracking, η συμμόρφωση με τον GDPR, η τεχνητή νοημοσύνη και οι έξυπνοι αλγόριθμοι καθοδηγούν προς ένα data-driven, tech-first μοντέλο ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή των MarTech Awards και ανυπομονώ να ανακαλύψω τις πιο καινοτόμες πρακτικές και case studies που προωθούν τη συνεχή εξέλιξη του κλάδου.

Πέτρος Χανής,

Head of Shopper & Customer Marketing, Beiersdorf Hellas & Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών ΙΠΕ,
Beiersdorf Hellas

Ο Πέτρος Χανής είναι Head του Shopper & Customer Marketing και μέλος του Leadership Team της Beiersdorf στην Ελλάδα.

Διαθέτει 20+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε Διοικητικές Θέσεις Πωλήσεων στον κλάδο των FMCG, έχοντας θητεύσει στις Beiersdorf Hellas & Unilever Hellas σε ρόλους Key Account Manager και Area Manager για όλα τα κανάλια πωλήσεων του Κλάδου, καθώς και σε θέσεις Customer Marketing & Category Manager για κατηγορίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Παγωτών.

Είναι μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και Πιστοποιημένος Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, μέλος της Ελληνικής & της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Συμβουλευτικής.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Science in Leadership από το American College of Greece.

Ιωάννα Μηλιαράκη,

Digital Experience Specialist (MarTech), Vodafone Greece

Ioanna Miliaraki is a digital professional with 8 years of experience in digital marketing strategy and customer experience, mainly in e-commerce and telecoms.

Currently, as a Digital Experience Specialist at Vodafone Greece, Ioanna is focused on:

– Implementing personalized targeting techniques through A/B testing and customized campaigns.

– Analyzing journey funnels and traffic feedback to extract actionable insights (Adobe Analytics, Hotjar etc).

– Optimizing user experiences for acquisition and base growth.

Before that, Ioanna had positions in digital marketing and social media within the fashion e-commerce sector and digital agencies.

Her educational background includes a BSc in Political Science and Public Administration from NKUA, an MSc in Management Consulting from AUEB, and a Seminar Diploma in Global Economy and Servitization from SDA Bocconi School of Management in Milan.

Πάνος Μπάσιος,

Digital, Data & Analytics Director, MSD Greece, Cyprus and Malta

Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στους τομείς της τεχνολογίας, του business και του marketing, σε ένα μεγάλο φάσμα αγορών και μεγεθών εταιρειών – από startups μέχρι και πολυεθνικούς οργανισμούς – , ο Πάνος Μπάσιος είναι ο Digital, Data & Analytics Director στην MSD, υπεύθυνος για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Ξεκίνησε την καριέρα του στη Silicon Valley των ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στις εταιρίες Apple και Sun Microsystems και έχει βιώσει από κοντά την εξέλιξη ολόκληρου του ψηφιακού οικοσυστήματος, καθώς και της τεχνητής νοημοσύνης από τη γέννησή τους μέχρι και σήμερα.  Κατόπιν της επιστροφής του στην Ελλάδα, κατείχε διάφορες θέσεις ευθύνης σε μια σειρά από εταιρείες, ενώ συνίδρυσε και διηύθυνε με επιτυχία την εταιρεία συμβούλων Amperium. Πριν από την ένταξή του στην MSD, ο Πάνος διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στην iProspect, το μεγαλύτερο πολυεθνικό digital performance marketing agency και μέλος του ομίλου Dentsu, ενώ πριν υπηρέτησε ως Διευθυντής του Ψηφιακού Κέντρου Αριστείας και Καινοτομίας στον ΟΠΑΠ.

Ο Πάνος είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), κάτοχος M.Sc. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και υποψήφιος διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο (με θέμα Τεχνητή Νοημοσύνη και Ηθική).

Αγγελική Σφαρνά,

Head of Digital Marketing, Edenred Greece

Growth hacking demands an experimental mindset, blending creativity with a data-centric approach. It’s about the relentless pursuit of new techniques and refining processes, all aimed at achieving measurable results. By combining innovative marketing, data-driven insights, and advanced technology, growth hacking strives for quick and lasting growth. At its core, it’s about continuous adaptation and learning. I’m very happy to be part of this committee and looking forward to seeing the brilliant work of this year’s participants.

Βιργινία Σώκου,

Digital Sales and Customer Experience Director, Alphabank

Equal parts marketing strategist and visionary change agent with a consistent record of delivering results and generating consumer engagement and cultural relevance for top brands.
High-energy leader in digital transformation, known for a unique mix of strategic, creative and operational abilities. For 20 years, I have guided large-scale organizations to develop integrated marketing campaigns and innovative programs that achieved key business goals and revenue growth.
Mother of two. Traveller. Sci-fi lover. Dreamer.
Specialties: Digital Marketing, Lead Generation, Product Marketing, Product Management, Strategic Planning, Brand Design, Social Media, Website / eMarketing, Channel Marketing, Market Research, Business Development, Programmatic Advertising, Content Marketing, Conversion Optimization, Performance Marketing.

Bill Stathopoulos,

Co-founder & CEO, SalesCaptain

Bill Stathopoulos is a Business and Marketing consultant, entrepreneur, and advisor to high-growth startups and tech companies. Through his consulting work, he has helped several companies achieve 7-figure revenues.

He has interviewed several successful Marketers and business people like Seth Godin, Arianna Huffington, Scott Galloway, the CMO of Samsung Electronics USA, and more.

Δημήτρης Τραυλός,

Head of Omnichannel Acceleration, ContactPigeon

Ο Δημήτρης Τραυλός εργάζεται ως Head of Omnichannel Acceleration στην ContactPigeon.

Διαθέτει μακρά επαγγελματική εμπειρία σε ηγέτιδες εταιρείες, αρχικά στον Φαρμακευτικό Κλάδο (GlaxoSmithKline) στους τομείς του Marketing και του Product Management και στη συνέχεια στον κλάδο του Λιανεμπορίου (INTERSPORT, Galerie de Beaute, BSB Fashion) σε υψηλόβαθμες θέσεις ευθύνης στους τομείς του eCommerce, του Digital Marketing, του CRM και της εμπορικής και ψηφιακής στρατηγικής.

Το έργο του έχει βραβευθεί επανειλημμένως, ενώ ο ίδιος έχει πολλάκις διατελέσει μέλος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης πολλαπλών κλαδικών διαγωνισμών, εισηγητής σε εκπαιδευτικές ημερίδες και συνέδρια, καθώς και μέλος της Ευρωπαϊκής Digital Transformation Committee της INTERSPORT International επί συναπτά έτη.

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Στον ελεύθερό του χρόνο ασχολείται με τον αθλητισμό, την εξάσκηση στις Πολεμικές Τέχνες, το διάβασμα και τα video games.

Μιχαήλ Κουτσούκος,

Head of Customer Engagement, Kaizen Gaming

A senior commercial professional with strong business acumen and international expertise in planning, shaping and delivering marketing, CRM and CX strategies across technology, entertainment and media landscapes. Agent driving transformational change in fast-paced organisations. Proven ability in identifying new business opportunities for revenue generation and profitable, sustainable growth. Strong experience in building and leading high-performing teams. Has acquired commercial and marketing expertise in more than 25 international markets. Possesses excellent stakeholder management skills and strong experience in building and leading high-performance teams.