Κρατήστε με ενήμερο για τα MarTech Awards 2025

Κριτική Επιτροπή

Τις υποψηφιότητες στα MarTech Awards αξιολογεί Κριτική Επιτροπή που αποτελείται από Ακαδημαϊκούς, καταξιωμένα στελέχη του κλάδου, εμπειρογνώμονες και συμβούλους.
Προεδροσ κριτικησ επιτροπησ

Δημήτρης Δρόσος

Jury President MarTech Awards 2024
Επίκουρος Καθηγητής Ψηφιακού Επιχειρείν στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
χαιρετισμος προεδρου
“ Τα βραβεία MarTech στοχεύουν να επιβραβεύσουν για πρώτη φορά στην Ελλάδα τις κορυφαίες επιχειρηματικές πρακτικές, αναδεικνύοντας πρωτοποριακές ιδέες και λύσεις, στο σταυροδρόμι του μάρκετινγκ με την τεχνολογία. Η τεχνολογία και το μάρκετινγκ δεν ακολουθούν πια παράλληλες πορείες, αλλά συνενώνονται σε ένα κοινό και πολυμορφικό πεδίο δράσης, προσφέροντας αμέτρητες ευκαιρίες για ανάπτυξη και επιτυχία. Μέσω του διαγωνισμού MarTech, επιδιώκουμε να ενθαρρύνουμε τη συνέργεια αυτών των δύο κόσμων και να αναδείξουμε τις επιχειρηματικές προσπάθειες που οδηγούν τον κλάδο στο μέλλον. Καλούμε όλους εσάς, τους δημιουργικούς, καινοτόμους και επιτυχημένους επαγγελματίες του κλάδου, να υποβάλετε τις υποψηφιότητές σας και να μοιραστείτε τις δικές σας δράσεις και πρακτικές. Η κριτική μας επιτροπή, αποτελούμενη από διακεκριμένους ακαδημαϊκούς και επαγγελματίες, με βαθιά γνώση και εμπειρία στον MarTech τομέα, είναι σε θέση να αξιολογήσει τις συμμετοχές με αμεροληψία, διαφάνεια και αντικειμενικότητα. Η τεχνογνωσία της εγγυάται ότι οι βραβεύσεις θα αντικατοπτρίζουν την αποτελεσματικότητα, την αριστεία και την καινοτομία. Υποβάλετε τώρα την υποψηφιότητά σας και γίνετε ενεργό μέλος αυτής της συναρπαστικής κοινότητας.”

Μέλη Κριτικής Επιτροπής

aivalis__

Τόλης Αϊβαλής

Chief Executive Officer, Knowcrunch
anastasiou

Παναγιώτα Αναστασίου

Director, Senior Data Scientist – INESIS
varagoulh

Έρικα Βαραγγούλη

Head of Branded Content, Riverside.fm
giaouzis_

Θοδωρής Γιαούζης

CRM Executive, kathimerini.gr
grammozh

Αγγελική Γραμμόζη

Marketing Director, Pharm24.gr
theodoratos_

Σταύρος Θεοδωράτος

Director Digital Acquisition, Martech & BI (GR, CY), Public Group
kalaitzis

Δημήτρης Καλαϊτζής

Head of Marketing, Instacar
koromila

Μαργαρίτα Κορομηλά

Chief Marketing Officer,
Athens Technology Center (ATC)
koutsoukos

Μιχαήλ Κουτσούκος

Head of Customer Engagement, Boylesports
kyriakopoulos

Ηλίας Κυριακόπουλος

Commercial Manager International Markets, Novibet
liapakis

Δρ Ξενοφών Λιαπάκης

Chief Technology & Information Officer, Όμιλος Intersalonica
mhliarakh

Ιωάννα Μηλιαράκη

Digital Experience Specialist (MarTech), Vodafone Greece
bassios

Πάνος Μπάσιος

Digital, Data & Analytics Director, MSD Greece, Cyprus and Malta
bourdou

Έλενα Μπούρδου

Head of Marketing & Brand Communications, Linakis.digital
stamatiou

Κωνσταντίνος Σταματίου

Head of Digital Growth, Sfakianakis Group 
stoubos

Γιάννης Στούμπος

Chief Revenue Officer,
Tailwind EMEA
sfarna_

Αγγελική Σφαρνά

Head of Digital Marketing,
Edenred Greece
sokou

Βιργινία Σώκου

Digital Sales and Customer Experience Director, Alphabank
stathopoulos_

Bill Stathopoulos

Co-founder & CEO, SalesCaptain
travlos

Δημήτρης Τραυλός

Head of Omnichannel Acceleration, ContactPigeon
triantos

Αλέξανδρος Τριάντος

Senior Marketing Director, Central & Eastern Europe, The Coca-Cola Company
faklaris

Αντώνης Φάκλαρης

Head of Data & Analytics, Palowise
xanis

Πέτρος Χανής

Head of Shopper & Customer Marketing, Beiersdorf Hellas, Μέλος ΔΣ ΙΠΕ

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των MarTech Awards 2024

“Ήμουν marketing technologist από το 1996. Απλώς τότε δεν γνώριζα τον όρο. Θεωρώ πως πλέον δεν υπάρχει marketer που δεν είναι και technologist. Ή δεν γίνεται να υπάρχει. Αυτό θα ορίσει την εξέλιξή μας.”

Τόλης Αϊβαλής, Chief Executive Officer, Knowcrunch
“Having many years of experience in advanced data processing and analysis, I have witnessed firsthand the transformative power of MarTech. MarTech has experienced significant innovations, primarily fueled by AI, data integration, and improvements in customer experience. These advancements have made marketing more data-driven, personalized, and efficient, allowing brands to engage with their audiences more effectively. As the volume and complexity of data continues to grow, the importance of MarTech in creating meaningful connections with audiences has never been more critical.”

Παναγιώτα Αναστασίου, Director, Senior Data Scientist, INESIS

“Η ταχύτητα με την οποία αναπτύσσεται η τεχνολογία (σε χώρους όπως το CRM, Data Analytics, LLMs και όχι μόνο), η αύξηση του ανταγωνισμού και η αλλαγή της συμπεριφοράς του καταναλωτή, δημιουργούν μια νέα κανονικότητα. Ο τομέας του Martech με την σειρά του αναπτύσσεται και προσαρμόζεται συνεχώς, υιοθετώντας τις νέες τεχνολογίες, μεθοδολογίες και πρακτικές, με στόχο να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που φέρνει αυτή η νέα εποχή.

Ένας θεσμός όπως τα Martech Awards είναι πολυ σημαντικός γιατί συμβάλλει στην ανάπτυξη του χώρου, αναδεικνύοντας και επιβραβεύοντας τις καινοτόμες ιδέες και υλοποιήσεις οι οποίες οδηγούν στην αύξηση του customer experience, του engagment,των πωλήσεων και των καλών αποτελεσμάτων των επιχειρήσεων.”

Ξενοφών Λιαπάκης, Chief Technology & Information Officer, Όμιλος Intersalonica

“Σήμερα, η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος του Digital Marketing. Το Cookieless tracking, η συμμόρφωση με τον GDPR, η τεχνητή νοημοσύνη και οι έξυπνοι αλγόριθμοι καθοδηγούν προς ένα data-driven, tech-first μοντέλο ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή των MarTech Awards και ανυπομονώ να ανακαλύψω τις πιο καινοτόμες πρακτικές και case studies που προωθούν τη συνεχή εξέλιξη του κλάδου.”

Δημήτρης Καλαϊτζής, Head of Marketing, Instacar
“Η πανδημία που κλήθηκε η ανθρωπότητα να αντιμετωπίσει άλλαξε ραγδαία τον τρόπο που λειτουργούν οι καταναλωτές καθώς και την εξοικείωση τους με τον ψηφιακό κόσμο. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπήρξε μια μετάβαση από τον φυσικό στον ψηφιακό κόσμο με τις επιχειρήσεις να πρέπει να προσαρμοστούν τάχιστα στη νέα πραγματικότητα προκειμένου να προσφέρουν στους πελάτες τους μια συνολική προσωποποιημένη εμπειρία και να τους κρατήσουν ικανοποιημένους. Η πιο σημαντική πρόκληση που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις σήμερα είναι να βρουν τη σωστή στρατηγική Marketing τεχνολογιών που θα τους επιτρέψει να πετύχουν το συνδυασμό υψηλoύ Customer Experience για τους πελάτες και Return on Investment για τον Οργανισμό. Είναι τιμή για εμένα να είμαι μέρος της Κριτικής Επιτροπής που θα αναδείξει τους πρωτοπόρους του χώρου.”

Ηλίας Κυριακόπουλος, Commercial Manager International Markets, Novibet
“In today’s dynamic digital landscape, marketing technology (MarTech) is no longer a luxury, but a catalyst for growth. MarTech empowers us to forge deeper customer connections, personalize experiences at scale, and harness data-driven insights to navigate an ever-evolving marketplace. As a jury member for these prestigious awards, I’m excited to celebrate the innovative MarTech solutions that are shaping the future of customer engagement and propelling brands towards success. Let’s continue to push the boundaries of what’s possible and inspire a new era of intelligent, human-centric marketing.”

Σταύρος Θεοδωράτος, Digital Acquisition, Μartech & Business Intelligence Director, Public Group

“Η τεχνολογία και το Marketing είναι 2 εξαιρετικά δημιουργικά πεδία, και άρα, ο συνδυασμός τους, μόνο συναρπαστικός μπορεί να είναι. Έχοντας συμμετάσχει στο λειτουργικό σχεδιασμό τέτοιων εργαλείων, ανυπομονώ να δω υποψηφιότητες με μετρήσιμο αντίκτυπο στην επιχείρηση, όπου αυτοματοποιήθηκαν εργασίες και προβλήματα λύθηκαν με νέους , πρωτότυπους τρόπους. Μάλιστα, στο πλαίσιο της επιβράβευσης βέλτιστων πρακτικών, θα χαρώ ιδιαίτερα αν συναντήσω περιπτώσεις όπου τα εργαλεία βοήθησαν στην υλοποίηση στρατηγικών που υπό άλλες συνθήκες θα ήταν δύσκολο να υλοποιηθούν.”

Μαργαρίτα Κορομηλά, Chief Marketing Officer, Athens Technology Center (ATC)

“Στον σημερινό “cookieless” κόσμο, η επένδυση στα πρωτογενή δεδομένα (First Party Data) όχι μόνο δεν είναι πολυτέλεια αλλά σαφώς αποτελεί δομικό πυλώνα ανάπτυξης μίας σύγχρονης επιχείρησης. Η αγορά του MarTech τα τελευταία χρόνια έχει γνωρίσει τρομακτική ανάπτυξη, ακριβώς γιατί δίνει καίριες λύσεις στα ζητήματα της συλλογής, επεξεργασίας και εμπορικής εκμετάλλευσης των πρωτογενών δεδομένων πελατών. Υπό αυτό το πρίσμα, είμαι ιδιαίτερα ευτυχής που διοργανώνεται επιτέλους ο αντίστοιχος κλαδικός διαγωνισμός και φυσικά ευγνώμων που αποτελώ μέλος της Κριτικής Επιτροπής του.”

Δημήτρης Τραυλός, Head of Omnichannel Acceleration, ContactPigeon

“Η τεχνολογία βρίσκεται πίσω από κάθε πτυχή του Digital Marketing. Τα εργαλεία Μarketing μας επιτρέπουν να είμαστε πιο αποδοτικοί στις ενέργειες μας, να έχουμε πλήρως μετρήσιμα αποτελέσματα και κάνει την ζωή μας ευκολότερη. Είναι μεγάλη μου χαρά να είμαι μέλος της κριτικής επιτροπής των MarTech Awards.
Περιμένουμε να δούμε Μarketing στρατηγικές και πως η χρήση των κατάλληλων εργαλείων βοήθησε να υλοποιηθούν αποτελεσματικά.

Καλή επιτυχία σε όλους!”

Bill Stathopoulos, Co-founder & CEO, SalesCaptain

Τόλης Αϊβαλής,

Chief Executive Officer, Knowcrunch

Tolis Aivalis is the Managing Partner at AIVAL a business consulting firm and the CEO of Knowcrunch an international digital marketing training organization. He has hands-on operating experience and a proven track record of innovation on consumer internet, social media marketing, gaming, music, advertising, technology, media since 1996 as a C-level executive, mentor, and serial entrepreneur.

He founded Web Awards (now Ermis Digital) in 1998, ArboMedia agency in 2001, Real Brands agency in 2007, Social Brands agency in 2009, Startup Day Contest in 2009 and Startup Nation directory in 2011. Now, he is the Head of Curriculum for the Masterclass in Digital and Social Media Marketing and an active trainer.


Contact Tolis on his Facebook, LinkedIn, on Instagram, on YouTube, on Quora, on TikTok and Twitter.

Παναγιώτα Αναστασίου,

Director, Senior Data Scientist – INESIS

Panagiota has over 20 years of professional experience in Applied Statistics, Advanced Statistical Modelling, and Data Processing, leveraging cutting-edge techniques across various sectors (such as Banking, Finance, Energy, R&D, Official Statistics) in the Greek and International markets. Throughout her career, she has gained extensive expertise in the design and development of data-driven solutions and project management, successfully leading teams to implement innovative methodologies and addressing complex computational challenges effectively. In recent years, Panagiota’s research interests are focused on Data Science and Business Intelligence, where she actively contributes to the creation of data quality assurance processes, design of tailor-made data processing procedures, and optimization of machine learning algorithms through the appropriate selection and processing of data (sources, transformations, standardization, etc.).

Έρικα Βαραγγούλη,

Head of Branded Content, Riverside.fm

Η Erika Varangouli είναι η επικεφαλής του SEO και Brand στη Riverside.fm. Στο παρελθόν έχει εργαστεί για εταιρείες όπως η Semrush (επικεφαλής Organic Search και International Brand) και η Paddle (επικεφαλής Content Marketing). Είναι τακτική ομιλήτρια σε συνέδρια, οικοδέσποινα διαδικτυακών σεμιναρίων και κριτής βραβείων. Έχει συνεργαστεί με εταιρείες όπως η Symantec, Travelex, Asics, HSBC και πολλές άλλες.

Θοδωρής Γιαούζης,

CRM Executive, kathimerini.gr

Thodoris is a CRM Executive at Kathimerini.gr, specializing in developing and implementing paywall strategies to monetize digital content and build a sustainable subscriber base. With over a decade of experience at the intersection of marketing and technology, has gained extensive knowledge in Customer Acquisition & Retention (B2B & B2C), Digital Marketing Strategy, Growth Marketing, Marketing Technology (MarTech), and Marketing Operations (MOPS). He holds an M.Sc. in International Business from HEC Paris, a B.Sc. in Business Administration from the University of Piraeus, and various Digital Marketing and Analytics certifications.

Σταύρος Θεοδωράτος,

Director Digital Acquisition, Martech & BI (GR, CY), Public Group

Stavros Theodoratos is the Digital Acquisition, MarTech & Business Intelligence Director for Public Group, a leading Greek omnichannel retailer in Technology, Entertainment, and Home Appliances, trading in Greece and Cyprus. Leveraging over 10 years of experience, he has consistently delivered impactful results by effectively managing and motivating Tech, Growth, and Data teams through periods of rapid business expansion. His motivation has been instrumental in achieving sustainable growth and profitability, including playing a key role in one of the Greek Sports Fashion industry’s most successful acquisitions.

Μαργαρίτα Κορομηλά,

Chief Marketing Officer, Athens Technology Center (ATC)

Margarita is a seasoned ICT marketing professional who adeptly combines advanced technological capabilities with sophisticated marketing strategies. Her extensive background and in-depth knowledge of the continually evolving MarTech landscape, evidenced by her contributions to the functional design of notable MarTech platforms, have uniquely positioned her to thoroughly evaluate the technical prowess and marketing allure of MarTech Award entries, alongside with each candidate’s potential to innovate within the field.

Μιχαήλ Κουτσούκος,

Head of Customer Engagement, Kaizen Gaming

A senior commercial professional with strong business acumen and international expertise in planning, shaping and delivering marketing, CRM and CX strategies across technology, entertainment and media landscapes. Agent driving transformational change in fast-paced organisations. Proven ability in identifying new business opportunities for revenue generation and profitable, sustainable growth. Strong experience in building and leading high-performing teams. Has acquired commercial and marketing expertise in more than 25 international markets. Possesses excellent stakeholder management skills and strong experience in building and leading high-performance teams.

Ηλίας Κυριακόπουλος,

Commercial Manager International Markets, Novibet

Ilias has over fifteen years of experience in Commercial, CRM, CX, and analytics, and combines business and technical knowledge and a strong background in marketing. He has expertise in designing, developing, and deploying analytical projects that drive customer retention & loyalty and designing omnichannel CRM campaigns. He is also skilled in Commercial planning to establish corporate goals and objectives.

As a Commercial Manager at Novibet, he is responsible for developing and managing the annual commercial budget, aligning with various departments on the marketing strategy, and ensuring the efficient delivery of commercial operations for international markets.

Ilias holds a BSc degree in Business Administration from University of Strathclyde, an MSc in Business Information Technology Systems from University of Strathclyde, while he is also a holder of PMP certification from the Project Management Institute.

Δρ. Ξενοφών Λιαπάκης,

Chief Technology & Information Officer, Intersalonica

Ο κ. Λιαπάκης είναι διδάκτορας του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών με ερευνητικά ενδιαφέροντα σε τομείς όπως των Information Technology, Big data, Agile & Lean way of working, Business transformation και operational excellence.

Επί 18 έτη (1990 – 2008), εργάστηκε ως Διευθυντής Μηχανογράφησης, στην Groupama ασφαλιστική.

Επί 12 έτη (2008 – 2019), εργάστηκε ως Chief Digital Transformation & Information Officer του ομίλου Interamerican.

Επί 3 έτη (2020 – 2022), εργάστηκε ως Αντιπρόεδρος, Chief Technology & Information Officer στη PeopleCert.

Από τον Οκτώβριο του 2022 κατέχει τον ρόλο του CTIO, στον Όμιλο της Intersalonica.

Επιπλέον, είναι Πρόεδρος του Hellenic CIO forum, επιστημονικός συνεργάτης του Data & Media Laboratory (DM Lab) που τελεί υπό την εποπτεία του ΣΕΙΔ του Πολυτεχνείου της Πάτρας ενώ διατέλεσε επί σειρά ετών μέλος του διοικητικού συμβουλίου του euro.digital Association, του διοικητικού συμβουλίου του EUROCIO και του SAS Advisory Board.

Ιωάννα Μηλιαράκη,

Digital Experience Specialist (MarTech), Vodafone Greece

Ioanna Miliaraki is a digital professional with 8 years of experience in digital marketing strategy and customer experience, mainly in e-commerce and telecoms.

Currently, as a Digital Experience Specialist at Vodafone Greece, Ioanna is focused on:

– Implementing personalized targeting techniques through A/B testing and customized campaigns.

– Analyzing journey funnels and traffic feedback to extract actionable insights (Adobe Analytics, Hotjar etc).

– Optimizing user experiences for acquisition and base growth.

Before that, Ioanna had positions in digital marketing and social media within the fashion e-commerce sector and digital agencies.

Her educational background includes a BSc in Political Science and Public Administration from NKUA, an MSc in Management Consulting from AUEB, and a Seminar Diploma in Global Economy and Servitization from SDA Bocconi School of Management in Milan.

Πάνος Μπάσιος,

Digital, Data & Analytics Director, MSD Greece, Cyprus and Malta

Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στους τομείς της τεχνολογίας, του business και του marketing, σε ένα μεγάλο φάσμα αγορών και μεγεθών εταιρειών – από startups μέχρι και πολυεθνικούς οργανισμούς – , ο Πάνος Μπάσιος είναι ο Digital, Data & Analytics Director στην MSD, υπεύθυνος για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.

Ξεκίνησε την καριέρα του στη Silicon Valley των ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στις εταιρίες Apple και Sun Microsystems και έχει βιώσει από κοντά την εξέλιξη ολόκληρου του ψηφιακού οικοσυστήματος, καθώς και της τεχνητής νοημοσύνης από τη γέννησή τους μέχρι και σήμερα.  Κατόπιν της επιστροφής του στην Ελλάδα, κατείχε διάφορες θέσεις ευθύνης σε μια σειρά από εταιρείες, ενώ συνίδρυσε και διηύθυνε με επιτυχία την εταιρεία συμβούλων Amperium. Πριν από την ένταξή του στην MSD, ο Πάνος διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στην iProspect, το μεγαλύτερο πολυεθνικό digital performance marketing agency και μέλος του ομίλου Dentsu, ενώ πριν υπηρέτησε ως Διευθυντής του Ψηφιακού Κέντρου Αριστείας και Καινοτομίας στον ΟΠΑΠ.

Ο Πάνος είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), κάτοχος M.Sc. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και υποψήφιος διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο (με θέμα Τεχνητή Νοημοσύνη και Ηθική).

Αγγελική Σφαρνά,

Head of Digital Marketing, Edenred Greece

Growth hacking demands an experimental mindset, blending creativity with a data-centric approach. It’s about the relentless pursuit of new techniques and refining processes, all aimed at achieving measurable results. By combining innovative marketing, data-driven insights, and advanced technology, growth hacking strives for quick and lasting growth. At its core, it’s about continuous adaptation and learning. I’m very happy to be part of this committee and looking forward to seeing the brilliant work of this year’s participants.

Βιργινία Σώκου,

Digital Sales and Customer Experience Director, Alphabank

Equal parts marketing strategist and visionary change agent with a consistent record of delivering results and generating consumer engagement and cultural relevance for top brands.
High-energy leader in digital transformation, known for a unique mix of strategic, creative and operational abilities. For 20 years, I have guided large-scale organizations to develop integrated marketing campaigns and innovative programs that achieved key business goals and revenue growth.
Mother of two. Traveller. Sci-fi lover. Dreamer.
Specialties: Digital Marketing, Lead Generation, Product Marketing, Product Management, Strategic Planning, Brand Design, Social Media, Website / eMarketing, Channel Marketing, Market Research, Business Development, Programmatic Advertising, Content Marketing, Conversion Optimization, Performance Marketing.

Bill Stathopoulos,

Co-founder & CEO, SalesCaptain

Bill Stathopoulos is a Business and Marketing consultant, entrepreneur, and advisor to high-growth startups and tech companies. Through his consulting work, he has helped several companies achieve 7-figure revenues.

He has interviewed several successful Marketers and business people like Seth Godin, Arianna Huffington, Scott Galloway, the CMO of Samsung Electronics USA, and more.

Δημήτρης Τραυλός,

Head of Omnichannel Acceleration, ContactPigeon

Ο Δημήτρης Τραυλός εργάζεται ως Head of Omnichannel Acceleration στην ContactPigeon.

Διαθέτει μακρά επαγγελματική εμπειρία σε ηγέτιδες εταιρείες, αρχικά στον Φαρμακευτικό Κλάδο (GlaxoSmithKline) στους τομείς του Marketing και του Product Management και στη συνέχεια στον κλάδο του Λιανεμπορίου (INTERSPORT, Galerie de Beaute, BSB Fashion) σε υψηλόβαθμες θέσεις ευθύνης στους τομείς του eCommerce, του Digital Marketing, του CRM και της εμπορικής και ψηφιακής στρατηγικής.

Το έργο του έχει βραβευθεί επανειλημμένως, ενώ ο ίδιος έχει πολλάκις διατελέσει μέλος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης πολλαπλών κλαδικών διαγωνισμών, εισηγητής σε εκπαιδευτικές ημερίδες και συνέδρια, καθώς και μέλος της Ευρωπαϊκής Digital Transformation Committee της INTERSPORT International επί συναπτά έτη.

Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Στον ελεύθερό του χρόνο ασχολείται με τον αθλητισμό, την εξάσκηση στις Πολεμικές Τέχνες, το διάβασμα και τα video games.

Αντώνης Φάκλαρης

Head of Data & Analytics, Palowise

Ο Αντώνης Φάκλαρης είναι Head of Data Analytics and Customer Success στην Palowise, με BSc στο Computer Science από το Πανεπιστήμιο Κρήτης και MSc στο Business Analytics από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ). Στη θέση του στην Palowise, είναι υπεύθυνος για την ηγεσία των στρατηγικών αναλύσεων δεδομένων(social and web analytics) που βοηθούν τους πελάτες να κατανοήσουν καλύτερα τις αγορές τους, τις τάσεις και τις ευκαιρίες ανάπτυξης. Προτού αναλάβει τη θέση στην Palowise, ο Αντώνης Φάκλαρης εργάστηκε στο τμήμα Analytics του ΟΠΑΠ οπως επίσης και ως σύμβουλος στο business analytics τμήμα της Accenture, το οποίο λειτουργεί ως Center of Excellence.

Πέτρος Χανής,

Head of Shopper & Customer Marketing, Beiersdorf Hellas & Αντιπρόεδρος Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης Στελεχών ΙΠΕ,
Beiersdorf Hellas

Ο Πέτρος Χανής είναι Head του Shopper & Customer Marketing και μέλος του Leadership Team της Beiersdorf στην Ελλάδα.

Διαθέτει 20+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε Διοικητικές Θέσεις Πωλήσεων στον κλάδο των FMCG, έχοντας θητεύσει στις Beiersdorf Hellas & Unilever Hellas σε ρόλους Key Account Manager και Area Manager για όλα τα κανάλια πωλήσεων του Κλάδου, καθώς και σε θέσεις Customer Marketing & Category Manager για κατηγορίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Παγωτών.

Είναι μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και Πιστοποιημένος Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, μέλος της Ελληνικής & της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Συμβουλευτικής.

Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Science in Leadership από το American College of Greece.

Δημήτρης Δρόσος,

Επίκουρος Καθηγητής Ψηφιακού Επιχειρείν στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών

Ο Δρ. Δημήτρης Δρόσος είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο γνωστικό αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Έχει μεταπτυχιακό με ειδίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) από το International MBA του ΟΠΑ και βασικό τίτλο σπουδών στην Επιστήμη Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο, στην εμπειρία χρήστη (UX) και στην εταιρική ψηφιακή επικοινωνία. Έχει πλήθος δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, όπως τα Journal of Business Research, International Journal of Electronic Commerce και Electronic Commerce Research and Applications.

Ο Δρ. Δρόσος είναι Επίκουρος Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Ψηφιακής Τεχνολογίας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, διδάσκει ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στο ΕΚΠΑ και ως συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.

Συμμετέχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα και μελετητικά έργα, τα οποία επικεντρώνονται στις ψηφιακές υπηρεσίες και την επίδρασή τους στις καταναλωτικές συμπεριφορές και στις οργανωσιακές λειτουργίες. Τέλος, ο Δρ. Δρόσος προωθεί τη σύνδεση των Πανεπιστημίων που συνεργάζεται με την τοπική κοινωνία, ως επιστημονικός υπεύθυνος πολλών σεμιναρίων κατάρτισης και θερινών σχολείων με γνωστικό αντικείμενο το Ψηφιακό Επιχειρείν και τις Νέες Τεχνολογίες.

Θάλια Γελαδάκη,

CMO, Skroutz

Η Θάλεια Γελαδάκη είναι η CMO της Skroutz. Πριν από τη Skroutz, κατείχε τη θέση της Υπεύθυνης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Πριν από αυτό, ήταν η CMO της Beat, του μεγαλύτερου app μετακίνησης στην Λατινική Αμερική και στην Ελλάδα. Η Θάλεια έχει πλούσιο επαγγελματικό παρελθόν, καθώς έχει διατελέσει σύμβουλος επικοινωνίας και μάρκετινγκ για πολλές εταιρείες και agencies, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Θάλεια έχει προπτυχιακό και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ιστορία της Τέχνης από το University College London στην Αγγλία.

Δημήτρης Καλαϊτζής,

Head of Marketing, Instacar

Σήμερα, η τεχνολογία είναι αναπόσπαστο μέρος του Digital Marketing. Το Cookieless tracking, η συμμόρφωση με τον GDPR, η τεχνητή νοημοσύνη και οι έξυπνοι αλγόριθμοι καθοδηγούν προς ένα data-driven, tech-first μοντέλο ψηφιακού μάρκετινγκ. Είναι μεγάλη μου χαρά να συμμετέχω στην κριτική επιτροπή των MarTech Awards και ανυπομονώ να ανακαλύψω τις πιο καινοτόμες πρακτικές και case studies που προωθούν τη συνεχή εξέλιξη του κλάδου.