Ilias has over fifteen years of experience in Commercial, CRM, CX, and analytics, and combines business and technical knowledge and a strong background in marketing. He has expertise in designing, developing, and deploying analytical projects that drive customer retention & loyalty and designing omnichannel CRM campaigns. He is also skilled in Commercial planning to establish corporate goals and objectives.
As a Commercial Manager at Novibet, he is responsible for developing and managing the annual commercial budget, aligning with various departments on the marketing strategy, and ensuring the efficient delivery of commercial operations for international markets.
Ilias holds a BSc degree in Business Administration from University of Strathclyde, an MSc in Business Information Technology Systems from University of Strathclyde, while he is also a holder of PMP certification from the Project Management Institute.
Ο Δρ. Δημήτρης Δρόσος είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στο γνωστικό αντικείμενο του ψηφιακού μάρκετινγκ. Έχει μεταπτυχιακό με ειδίκευση στο ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) από το International MBA του ΟΠΑ και βασικό τίτλο σπουδών στην Επιστήμη Υπολογιστών από το Πανεπιστήμιο Κρήτης.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα επικεντρώνονται στην επιχειρηματικότητα στο Διαδίκτυο, στην εμπειρία χρήστη (UX) και στην εταιρική ψηφιακή επικοινωνία. Έχει πλήθος δημοσιεύσεων σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και συνέδρια, όπως τα Journal of Business Research, International Journal of Electronic Commerce και Electronic Commerce Research and Applications.
Ο Δρ. Δρόσος είναι Επίκουρος Καθηγητής Ηλεκτρονικού Επιχειρείν και Ψηφιακής Τεχνολογίας στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Επίσης, διδάσκει ως επισκέπτης καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στο ΕΚΠΑ και ως συνεργαζόμενο εκπαιδευτικό προσωπικό στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Συμμετέχει σε πολλά ερευνητικά προγράμματα και μελετητικά έργα, τα οποία επικεντρώνονται στις ψηφιακές υπηρεσίες και την επίδρασή τους στις καταναλωτικές συμπεριφορές και στις οργανωσιακές λειτουργίες. Τέλος, ο Δρ. Δρόσος προωθεί τη σύνδεση των Πανεπιστημίων που συνεργάζεται με την τοπική κοινωνία, ως επιστημονικός υπεύθυνος πολλών σεμιναρίων κατάρτισης και θερινών σχολείων με γνωστικό αντικείμενο το Ψηφιακό Επιχειρείν και τις Νέες Τεχνολογίες.
Tolis Aivalis is the Managing Partner at AIVAL a business consulting firm and the CEO of Knowcrunch an international digital marketing training organization. He has hands-on operating experience and a proven track record of innovation on consumer internet, social media marketing, gaming, music, advertising, technology, media since 1996 as a C-level executive, mentor, and serial entrepreneur.
He founded Web Awards (now Ermis Digital) in 1998, ArboMedia agency in 2001, Real Brands agency in 2007, Social Brands agency in 2009, Startup Day Contest in 2009 and Startup Nation directory in 2011. Now, he is the Head of Curriculum for the Masterclass in Digital and Social Media Marketing and an active trainer.
Contact Tolis on his Facebook, LinkedIn, on Instagram, on YouTube, on Quora, on TikTok and Twitter.
Panagiota has over 20 years of professional experience in Applied Statistics, Advanced Statistical Modelling, and Data Processing, leveraging cutting-edge techniques across various sectors (such as Banking, Finance, Energy, R&D, Official Statistics) in the Greek and International markets. Throughout her career, she has gained extensive expertise in the design and development of data-driven solutions and project management, successfully leading teams to implement innovative methodologies and addressing complex computational challenges effectively. In recent years, Panagiota’s research interests are focused on Data Science and Business Intelligence, where she actively contributes to the creation of data quality assurance processes, design of tailor-made data processing procedures, and optimization of machine learning algorithms through the appropriate selection and processing of data (sources, transformations, standardization, etc.).
Η Θάλεια Γελαδάκη είναι η CMO της Skroutz. Πριν από τη Skroutz, κατείχε τη θέση της Υπεύθυνης Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας για το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Πριν από αυτό, ήταν η CMO της Beat, του μεγαλύτερου app μετακίνησης στην Λατινική Αμερική και στην Ελλάδα. Η Θάλεια έχει πλούσιο επαγγελματικό παρελθόν, καθώς έχει διατελέσει σύμβουλος επικοινωνίας και μάρκετινγκ για πολλές εταιρείες και agencies, σε Ελλάδα και εξωτερικό. Η Θάλεια έχει προπτυχιακό και μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην Ιστορία της Τέχνης από το University College London στην Αγγλία.
Thodoris is a CRM Executive at Kathimerini.gr, specializing in developing and implementing paywall strategies to monetize digital content and build a sustainable subscriber base. With over a decade of experience at the intersection of marketing and technology, has gained extensive knowledge in Customer Acquisition & Retention (B2B & B2C), Digital Marketing Strategy, Growth Marketing, Marketing Technology (MarTech), and Marketing Operations (MOPS). He holds an M.Sc. in International Business from HEC Paris, a B.Sc. in Business Administration from the University of Piraeus, and various Digital Marketing and Analytics certifications.
Stavros Theodoratos is the Digital Acquisition, MarTech & Business Intelligence Director for Public Group, a leading Greek omnichannel retailer in Technology, Entertainment, and Home Appliances, trading in Greece and Cyprus. Leveraging over 10 years of experience, he has consistently delivered impactful results by effectively managing and motivating Tech, Growth, and Data teams through periods of rapid business expansion. His motivation has been instrumental in achieving sustainable growth and profitability, including playing a key role in one of the Greek Sports Fashion industry’s most successful acquisitions.
Margarita is a seasoned ICT marketing professional who adeptly combines advanced technological capabilities with sophisticated marketing strategies. Her extensive background and in-depth knowledge of the continually evolving MarTech landscape, evidenced by her contributions to the functional design of notable MarTech platforms, have uniquely positioned her to thoroughly evaluate the technical prowess and marketing allure of MarTech Award entries, alongside with each candidate’s potential to innovate within the field.
Ο κ. Λιαπάκης είναι διδάκτορας του Τμήματος Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών με ερευνητικά ενδιαφέροντα σε τομείς όπως των Information Technology, Big data, Agile & Lean way of working, Business transformation και operational excellence.
Επί 18 έτη (1990 – 2008), εργάστηκε ως Διευθυντής Μηχανογράφησης, στην Groupama ασφαλιστική.
Επί 12 έτη (2008 – 2019), εργάστηκε ως Chief Digital Transformation & Information Officer του ομίλου Interamerican.
Επί 3 έτη (2020 – 2022), εργάστηκε ως Αντιπρόεδρος, Chief Technology & Information Officer στη PeopleCert.
Από τον Οκτώβριο του 2022 κατέχει τον ρόλο του CTIO, στον Όμιλο της Intersalonica.
Επιπλέον, είναι Πρόεδρος του Hellenic CIO forum, επιστημονικός συνεργάτης του Data & Media Laboratory (DM Lab) που τελεί υπό την εποπτεία του ΣΕΙΔ του Πολυτεχνείου της Πάτρας ενώ διατέλεσε επί σειρά ετών μέλος του διοικητικού συμβουλίου του euro.digital Association, του διοικητικού συμβουλίου του EUROCIO και του SAS Advisory Board.
Ο Πέτρος Χανής είναι Head του Shopper & Customer Marketing και μέλος του Leadership Team της Beiersdorf στην Ελλάδα.
Διαθέτει 20+ χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας σε Διοικητικές Θέσεις Πωλήσεων στον κλάδο των FMCG, έχοντας θητεύσει στις Beiersdorf Hellas & Unilever Hellas σε ρόλους Key Account Manager και Area Manager για όλα τα κανάλια πωλήσεων του Κλάδου, καθώς και σε θέσεις Customer Marketing & Category Manager για κατηγορίες Καλλυντικών, Τροφίμων και Παγωτών.
Είναι μέλος του ΔΣ του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος και Πιστοποιημένος Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας, μέλος της Ελληνικής & της Ευρωπαϊκής Εταιρίας Συμβουλευτικής.
Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και είναι κάτοχος International MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Master of Science in Leadership από το American College of Greece.
Ioanna Miliaraki is a digital professional with 8 years of experience in digital marketing strategy and customer experience, mainly in e-commerce and telecoms.
Currently, as a Digital Experience Specialist at Vodafone Greece, Ioanna is focused on:
– Implementing personalized targeting techniques through A/B testing and customized campaigns.
– Analyzing journey funnels and traffic feedback to extract actionable insights (Adobe Analytics, Hotjar etc).
– Optimizing user experiences for acquisition and base growth.
Before that, Ioanna had positions in digital marketing and social media within the fashion e-commerce sector and digital agencies.
Her educational background includes a BSc in Political Science and Public Administration from NKUA, an MSc in Management Consulting from AUEB, and a Seminar Diploma in Global Economy and Servitization from SDA Bocconi School of Management in Milan.
Με περισσότερα από 25 χρόνια εμπειρίας στους τομείς της τεχνολογίας, του business και του marketing, σε ένα μεγάλο φάσμα αγορών και μεγεθών εταιρειών – από startups μέχρι και πολυεθνικούς οργανισμούς – , ο Πάνος Μπάσιος είναι ο Digital, Data & Analytics Director στην MSD, υπεύθυνος για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα.
Ξεκίνησε την καριέρα του στη Silicon Valley των ΗΠΑ, όπου εργάστηκε στις εταιρίες Apple και Sun Microsystems και έχει βιώσει από κοντά την εξέλιξη ολόκληρου του ψηφιακού οικοσυστήματος, καθώς και της τεχνητής νοημοσύνης από τη γέννησή τους μέχρι και σήμερα. Κατόπιν της επιστροφής του στην Ελλάδα, κατείχε διάφορες θέσεις ευθύνης σε μια σειρά από εταιρείες, ενώ συνίδρυσε και διηύθυνε με επιτυχία την εταιρεία συμβούλων Amperium. Πριν από την ένταξή του στην MSD, ο Πάνος διετέλεσε Διευθύνων Σύμβουλος στην iProspect, το μεγαλύτερο πολυεθνικό digital performance marketing agency και μέλος του ομίλου Dentsu, ενώ πριν υπηρέτησε ως Διευθυντής του Ψηφιακού Κέντρου Αριστείας και Καινοτομίας στον ΟΠΑΠ.
Ο Πάνος είναι Ηλεκτρολόγος Μηχανικός και Μηχανικός Υπολογιστών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ), κάτοχος M.Sc. Ηλεκτρολόγου Μηχανικού από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ, κάτοχος Executive MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) και υποψήφιος διδάκτορας στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο (με θέμα Τεχνητή Νοημοσύνη και Ηθική).
Bill Stathopoulos is a Business and Marketing consultant, entrepreneur, and advisor to high-growth startups and tech companies. Through his consulting work, he has helped several companies achieve 7-figure revenues.
He has interviewed several successful Marketers and business people like Seth Godin, Arianna Huffington, Scott Galloway, the CMO of Samsung Electronics USA, and more.
Ο Δημήτρης Τραυλός εργάζεται ως Head of Omnichannel Acceleration στην ContactPigeon.
Διαθέτει μακρά επαγγελματική εμπειρία σε ηγέτιδες εταιρείες, αρχικά στον Φαρμακευτικό Κλάδο (GlaxoSmithKline) στους τομείς του Marketing και του Product Management και στη συνέχεια στον κλάδο του Λιανεμπορίου (INTERSPORT, Galerie de Beaute, BSB Fashion) σε υψηλόβαθμες θέσεις ευθύνης στους τομείς του eCommerce, του Digital Marketing, του CRM και της εμπορικής και ψηφιακής στρατηγικής.
Το έργο του έχει βραβευθεί επανειλημμένως, ενώ ο ίδιος έχει πολλάκις διατελέσει μέλος Κριτικής Επιτροπής Αξιολόγησης πολλαπλών κλαδικών διαγωνισμών, εισηγητής σε εκπαιδευτικές ημερίδες και συνέδρια, καθώς και μέλος της Ευρωπαϊκής Digital Transformation Committee της INTERSPORT International επί συναπτά έτη.
Ο Δημήτρης είναι απόφοιτος του τμήματος Marketing και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του ΑΕΙ Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα. Στον ελεύθερό του χρόνο ασχολείται με τον αθλητισμό, την εξάσκηση στις Πολεμικές Τέχνες, το διάβασμα και τα video games.